duminică, aprilie 21, 2024
AcasăEconomicDacia, cea mai bine vândută marcă pentru clienții persoane fizice din Italia...

-

Dacia, cea mai bine vândută marcă pentru clienții persoane fizice din Italia / Sandero e cel mai bine vândut model străin în Italia, în primele 4 luni ale anului / Dacia are 10% din piața auto din peninsulă

Cu 28.913 înmatriculări în primele patru luni ale anului, Dacia și-a confirmat poziția de marcă lider pe piața autoturismelor particulare, cu o cotă de piață de 9,7%, anunță ANSA.
Dacia Sandero este cel mai bine vândut model străin, pe piața persoanelor fizice, cu 15.235 de înmatriculări în primele patru luni ale anului.
În perioada ianuarie-aprilie, Duster a fost al patrulea cel mai bine vândut autoturism străin vândut către persoane fizice, cu 10.653 de înmatriculări, și își păstrează poziția a treia ca cel mai bine vândut autoturism străin vândut către particulari.
Cu 2.378 de înmatriculări pe piața autoturismelor particulare – depășind astfel 9.000 de unități de la lansarea sa la începutul anului 2022 – Jogger rămâne în top 10 în segmentul C și pe primul loc în segmentul C-Multi-spațiu.
Spring, micul SUV 100% electric din gama Dacia, perfect pentru orașele italiene, se situează pe locul șapte pe piața Ev autoturismelor destinate persoanelor fizice, cu 650 de înmatriculări.
Pe piața “verde”, performanța pe segmentul modelelor alimentate cu GPL este, de asemenea, demnă de remarcat, scrie ANSA. Cu peste 21.000 de înmatriculări și o cotă de piață de peste 40%, Dacia și-a confirmat poziția de lider pe acest segment.
“Povestea de succes a Dacia continuă, iar luna aprilie consolidează tendința de la începutul anului 2023”, a comentat Guido Tocci, director general al Dacia Italia.
“Faptul că suntem cea mai bine vândută marcă pentru clienții persoane fizice din Italia în primele patru luni ale anului ne face să fim mândri și mulțumiți de munca extraordinară pe care o depunem în fiecare zi pentru a răspunde nevoilor reale ale clienților noștri. Aceste rezultate demonstrează succesul lansării noii identități și a noii strategii a mărcii și ne permit să lucrăm cu optimism pentru a menține această tendință pozitivă de creștere, rămânând în același timp fideli modelului nostru de afaceri”, a declarat Tocci.

Articole SIMILARE

spot_img

Ultimele Articole