Threads a avut nevoie de doar cinci zile pentru a ajunge la 100 de milioane de utilizatori atunci când a fost lansată la începutul acestei luni. Dar Mark Zuckerberg a declarat personalului că mai mult de jumătate dintre ei nu au continuat să folosească aplicația, potrivit Reuters.
Meta lucrează la noi caracteristici care să ajute la „agățarea” utilizatorilor și pentru a-i face să revină
Aplicația bazată pe text Meta, concepută pentru a concura cu Twitter, a ajuns la 100 de milioane de utilizatori în doar cinci zile – depășind timpul în care ChatGPT a atins același număr de utilizatori.
Cu toate acestea, Meta se străduiește acum să îi păstreze pe majoritatea acestora. CEO-ul Meta spune că scăderea numărului de utilizatori este „normală” și că lucrurile se vor îmbunătăți pe măsură ce Threads va adăuga mai multe funcții, potrivit Reuters.
Adam Mosseri, șeful Instagram, a declarat la începutul acestei luni că Threads lucrează la „caracteristicile evidente care lipsesc”, cum ar fi trending topics, hashtag-uri, traducere, posibilitatea de a vedea like-uri și un feed „following” care arată doar postările utilizatorilor pe care utilizatorii îi cunosc.
Threads a fost lansat în mod convenabil la doar câteva zile după ce Elon Musk i-a enervat pe mulți utilizatori Twitter prin stabilirea unor limite temporare de vizualizare a tweet-urilor.
Adăugarea mai multor funcții la Threads ar putea ajuta Meta să profite de nemulțumirea ulterioară de la Twitter, în timp ce acesta se rebranduiește în X.