sâmbătă, decembrie 7, 2024
AcasăEconomicProducătorul Toblerone a decis că celebra ciocolată va fi realizată și în...

-

Producătorul Toblerone a decis că celebra ciocolată va fi realizată și în Slovacia, așa că ambalajele sare rămân fără muntele “Matterhorn”, simbol elvețian

Regulamentul “Swissness” se aplică în cazul Toblerone: Deoarece compania-mamă va produce ciocolata în Slovacia în viitor, simbolul național elvețian trebuie să fie eliminat de pe ambalaj, notează spiegel.de.
Elveția este foarte apreciată la nivel internațional, iar clienții din întreaga lume consideră că multe produse elvețiene sunt de o calitate deosebit de ridicată. Pentru a-și proteja propriul nucleu de marcă, țara are un regulament special: Acesta se numește “Swissness” și a fost introdus în 2017.
Acesta reglementează cine poate face publicitate pentru produse cu simboluri elvețiene – cum ar fi crucea elvețiană – dar și cu alte simboluri naționale. Binecunoscuta ciocolată Toblerone nu va mai fi în curând unul dintre acestea, relatează numeroase mass-media. O purtătoare de cuvânt a companiei americane de dulciuri Mondelez a confirmat acest proces pentru postul de televiziune elvețian SRF.
Mondelez produce Toblerone. Cu toate acestea, deoarece compania intenționează să producă pentru marca de ciocolată și în Slovacia în viitor, nu mai poate fi descrisă ca fiind “elvețiană”. Prin urmare, începând din vară, vor fi concepute noi ambalaje, iar marca va fi poziționată ca fiind “fondată în Elveția”, potrivit grupului. Noul ambalaj va avea, de asemenea, un nou logo. Este vorba despre “un logo de munte modernizat și raționalizat, în concordanță cu estetica geometrică și triunghiulară”. Silueta Matterhorn va dispărea astfel.
Toblerone a fost inventat în 1908 de doi ciocolatieri pe nume Theodor Tobler și Emil Baumann. Numele mărcii este o combinație între numele de familie Tobler și “Torrone”, numele italian al umpluturii. Până în prezent, Toblerone a fost produs doar într-o fabrică situată la vest de Berna .
Cu toate acestea, producătorul Mondelez nu trebuie să se teamă de o scădere a vânzărilor. El bănuiește că “este puțin probabil ca noul ambalaj să aibă efecte negative”, citează SRF pe Frank Bodin, expert în publicitate. Aproape nimeni nu va observa că muntele reprezentat pe ambalaj va arăta în curând mai puțin ca Matterhorn și mai mult ca Muntele Everest
 

Articole SIMILARE

spot_img

Ultimele Articole