Divizia de Sustenabilitate a Confident Communications, condusă de Diana Dincă-Lupu

Divizia de Sustenabilitate a Confident Communications, condusă de Diana Dincă-Lupu Sursa poza si informatii: romania-insider.com

Confident Communications lansează divizia de sustenabilitate - Confident Impact, cu Diana Dincă-Lupu la conducere

Grupul Confident, un cluster de comunicații corporative cu sedii la București și Barcelona, face un pas strategic prin lansarea Confident Impact, o nouă linie de business dedicată sustenabilității. Această inițiativă reprezintă extinderea către servicii complete de Sustenabilitate, adresându-se atât corporațiilor, cât și IMM-urilor, oferind soluții specifice de ESG și CSR.

Confident Impact se prezintă ca un punct unic de consultanță care oferă soluții sustenabile complete și integrate. Divizia pune la dispoziție o gamă largă de servicii, de la audit și raportare ESG, la proiecte de comunicare specializate, programe de instruire personalizate și ateliere de lucru, conformitate legislativă și un set de instrumente specifice, cum ar fi aplicații de măsurare a amprentei de carbon, precum și suport pentru inițiative de acreditare a bunăstării în mediile de muncă moderne.

„Am realizat proiecte de comunicare CSR de ani buni, dar simțeam nevoia unui produs mai complex, un loc unde clienții noștri pot găsi toate soluțiile sub un singur acoperiș. În această nouă structură, comunicarea este doar o parte. Auditarea, raportarea, serviciile juridice, instruirea și produsele specifice de sustenabilitate completează expertiza noastră în comunicare - toate integrate pentru a ajuta organizațiile să-și navigheze călătoria sustenabilității cu claritate și impact măsurabil”, a declarat Mara Constantin Gojgar, fondatoarea The Confident Group.

Diana Dincă Lupu va conduce Confident Impact ca Șef al Sustenabilității. Diana este o profesionistă cu experiență în comunicațiile corporative și de brand, având peste 14 ani de activitate în acest domeniu. Deține o calificare de specialist în comunicarea sustenabilității, obținută de la Institutul de Relații Publice (CIPR).

„Sustenabilitatea nu mai este opțională — trebuie să devină parte integrantă a strategiei pe termen lung a fiecărei companii. Prin Confident Impact, ne propunem să sprijinim afacerile în încorporarea sustenabilității în operațiunile lor de bază într-un mod practic și cu impact. Ne angajăm să dezvoltăm această divizie prin construirea unei echipe puternice și crearea unei practici solide care să livreze valoare măsurabilă atât organizațiilor, cât și comunităților pe care le deservesc,” a declarat Diana Dincă Lupu.

Lansarea Confident Impact răspunde cerințelor pieței și clienților, fiind un semnal al investiției companiei în dezvoltarea abilităților echipei interne și atragerea de noi parteneri. Se estimează că divizia va genera 25% din business-ul total al Confident Communications până la sfârșitul anului 2026.

Despre Agenția Confident

Înființată în București și Barcelona, Grupul CONFIDENT este un cluster de comunicare de marketing format din companii specializate în Europa Centrală și de Est (România, Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia) și Spania. CONFIDENT susține clienți internaționali care intră pe piața românească și ajută companiile din regiunea CEE să se extindă pe piețele occidentale. Internaționalizarea Grupului CONFIDENT a fost impulsionată atât de aspirațiile globale ale clienților, cât și de ADN-ul antreprenorial al agenției.

În prezent, Grupul CONFIDENT cuprinde două companii: CONFIDENT – Marketing Communications și VENUS FIVE – specializată în producția foto și video. Grupul și-a dezvoltat expertiza în sectoare cheie atât de consum și B2B, cum ar fi tehnologia, imobiliarele, retailul & FMCG, mobilitatea auto, comunicările farmaceutice & medicale. CONFIDENT a câștigat mai multe premii de excelență în competiții de afaceri și comunicare, iar în 2020, a fost desemnată Agenția Anului.

În cei 14 ani de prezență pe piața românească, agenția a administrat peste 80 de clienți și campanii, gestionând portofolii pentru mărci renumite precum AVIS, BLIK, București Mall Vitan & Plaza România (Anchor Grup), CBRE, DAHUA Technologies, DSV, ENDAVA, Euplatesc.ro, HAMA, Liberty Galați, NOTINO, Mitsubishi, MOBEXPERT, PayU, Regus, Roborock, Roche Diagnostics, Spaces, Thoughtworks, UP România, Vantage Towers, VTEX, Wendy's, XIAOMI.


Andrei Lupu

Andrei Lupu are 32 de ani și este jurnalistul principal al publicației azi în Sibiu. Născut în cartierul Trei Stejari, Andrei este un observator atent al vieții din orașul vechi și un narator pasionat al comunității sibiene. Cu o formare în Jurnalism și Comunicare la Universitatea „Lucian Blaga”, el îmbină rigurozitatea presei cu o sensibilitate locală autentică. Fie că acoperă un festival, o decizie din Consiliul Local sau o poveste din cartierele uitate, Andrei aduce știrile orașului cu echilibru, claritate și respect față de cititori.