Grupul polonez Żabka atinge 100 de magazine Froo în România în doar un an de la lansare

Grupul polonez Żabka atinge 100 de magazine Froo în România în doar un an de la lansare Sursa poza si informatii: romania-insider.com

Grupul polonez Żabka atinge pragul de 100 de magazine Froo în România într-un an

Froo, formatul de magazine de proximitate dezvoltat de Grupul polonez Żabka, a deschis recent al 100-lea magazin în România, la un an de la debutul său pe piață. Această expansiune ilustrează strategia rapidă de lansare a grupului și amprenta tot mai mare pe care o are în zonele urbane și rezidențiale din România.

De la intrarea pe piața românească, magazinele Froo au apărut în orașe precum București, Pitești și Constanța, cu o medie de deschidere de magazine de câte unul la fiecare trei zile. Formatul de magazin se concentrează pe comerțul de proximitate, oferind un mix de produse alimentare esențiale, mese gata preparate și băuturi, inclusiv cafea și gustări calde prin intermediul Froo Bistro, în interiorul magazinelor.

Modelul de afaceri al companiei se bazează pe parteneriate, oferind posibilitatea persoanelor fizice de a-și gestiona propriile magazine Froo, cu sprijin din partea grupului Żabka. Comercianții independenți existenți pot opta să își transforme magazinele în magazine Froo, beneficiind astfel de modelul operațional și logistic al brandului.

„În doar un an de zile, Froo a ajuns la 100 de magazine. Acesta este un reper semnificativ care reflectă forța ambiției noastre și dedicarea echipelor excepționale din România și Polonia. Suntem recunoscători tuturor partenerilor și furnizorilor care cred în misiunea noastră și cresc alături de noi. Deși suntem mândri de ceea ce am realizat, știm că aceasta este doar începutul,” a declarat Anna Grabowska, EVP Żabka Polska, Managing Director la Żabka International.

Aproximativ 80% din gama de produse de la Froo provine de la branduri românești, completată de articole internaționale și furnizori polonezi. De la lansare, magazinele Froo au vândut peste un milion de hot-doguri și 600.000 de cafele.

Operațiunile Froo în România sunt asistate de DRIM Daniel Distributie, care gestionează serviciile de logistică și lanțul de aprovizionare.

irina.marica@romania-insider.com

(Sursa foto: compania)


Andrei Lupu

Andrei Lupu are 32 de ani și este jurnalistul principal al publicației azi în Sibiu. Născut în cartierul Trei Stejari, Andrei este un observator atent al vieții din orașul vechi și un narator pasionat al comunității sibiene. Cu o formare în Jurnalism și Comunicare la Universitatea „Lucian Blaga”, el îmbină rigurozitatea presei cu o sensibilitate locală autentică. Fie că acoperă un festival, o decizie din Consiliul Local sau o poveste din cartierele uitate, Andrei aduce știrile orașului cu echilibru, claritate și respect față de cititori.