Mercedes-Benz numește un nou CEO în România.
Sursa poza si informatii: romania-insider.com
Mercedes-Benz România anunță numirea lui Kai-Uwe Trillenberg în funcția de CEO, începând cu 1 decembrie. Acesta își va începe activitatea în România din noiembrie pentru a asigura o tranziție lină alături de Natalie Thompson, care a decis să urmeze o altă provocare profesională în afara companiei, potrivit comunicatului oficial al companiei.
Cu o carieră remarcabilă în domenii internaționale, Kai-Uwe Trillenberg a acumulat o vastă experiență, ocupând până acum poziția de vicepreședinte pentru Marketing și Vânzări în cadrul Mercedes-Benz Thailanda. Calitățile sale dovedite în obținerea de rezultate semnificative prin strategii inovatoare îl poziționează ca fiind alegerea potrivită pentru a conduce Mercedes-Benz România, subliniază Alexander Henzler, directorul Mercedes-Benz Europa Centrală și de Est pentru autoturisme.
Kai-Uwe și-a început cariera profesională la smart GmbH în 2003, unde și-a dezvoltat abilități importante în piețe europene precum Elveția, Olanda și Austria. Ulterior, a trecut la Mercedes-Benz, gestionând managementul pieței în Marea Britanie și Irlanda. În 2007, a fost promovat ca director de marketing și vânzări la smart-BRABUS GmbH.
Anul 2014 marchează mutarea sa în China, unde a coordonat departamentul de management al produselor pentru mașini compacte, supraveghind lansarea liniei locale de mașini compacte produse în China. De la sfârșitul anului 2015, în calitate de membru al echipei de Dezvoltare a Rețelei, a jucat un rol esențial în inițiative strategice cheie, stabilind conexiuni puternice cu partenerii de dealer și investitori din China, dobândind totodată perspective valoroase asupra viitorului retailului auto.
Aceasta numire reflectă angajamentul Mercedes-Benz față de dezvoltarea și inovația în sectorul autoturismelor, pregătindu-se pentru noi provocări și oportunități pe piața din România. Implicarea directă a lui Kai-Uwe Trillenberg în diverse proiecte internaționale demonstrează o capacitate de adaptare și o înțelegere aprofundată a dinamicii globale, calități esențiale pentru a face față provocărilor locale.
Schimbarea managementului la Mercedes-Benz România vine într-un moment de transformare și modernizare continuă în industria auto, una în care strategia inovatoare și viziunea de ansamblu sunt chei esențiale pentru succesul pe termen lung. Rămâne de văzut cum va influența experiența sa vastă și abordările sale strategice dezvoltarea automobismului premium pe piața românească.
Informații suplimentare pot fi accesate prin intermediul comunicatului oficial sau contactând echipa de relații publice a Mercedes-Benz România.